środa, 9 lutego 2011

Istota marketingu międzynarodowego

Marketing międzynarodowy– zbiór zasad i narzędzi podejmowania działalności na rynkach międzynarodowych, rynkach kształtowanych przez odmienne w stosunku do warunków krajowych kultury i doświadczenie historyczne, zróżnicowany poziom rozwoju społeczno gospodarczego różne systemy prawa i warunki prowadzenia biznesu na rynkach poszczególnych krajów i ugrupowań strategicznych.

Marketing międzynarodowy– zespół zintegrowanych działań mających na celu kształtowanie produkcji i obrotu towarowego oraz usług w sensie sprzedaży tych produktów i usług z punktu widzenia potrzeb importerów i eksporterów oraz wygrania z konkurentami na rynkach zagranicznych (należy zidentyfikować rynek zagraniczny i na gruncie rozpoznania potrzeb importerów, np. poznanie konkretnych parametrów użytkowych, warunków cenowych, zapłaty itp. usatysfakcjonować ich pod względem tych potrzeb).

Zespół zintegrowanych działań – pięć elementów marketingu mix (produkt, cena, promocja, dystrybucja, kwalifikacje pracowników), które w aspekcie międzynarodowym należy traktować łącznie jako układ wewnętrznie spójny w celu zaspokajania potrzeb drugiej strony oraz wygrania z konkurentem.

11 komentarzy:

  1. Powiem Wam szczerze, że tematy marketingu niestety nie są mi znane i zostawiam wszystko w rękach specjalistów. Świetnych udało mi się znaleźć np. na stronie https://fabrykamarketingu.pl/kampanie-performance-marketing/ Koniecznie powinniście sprawdzić, jak pracują mi co mają w swojej ofercie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie jak dla mnie są to nowe pojęcia ale może dlatego, że dopiero uczę się marketingu. Bardzo podoba mi się także wpis https://push-ad.com/blog/jak-realizowac-cele-marketingowe-za-pomoca-narzedzi-marketing-automation/ gdyż już wiem jak mogę realizować cele marketingowe przy użyciu marketing automation co dla mnie jest nowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat moim zdaniem bardzo fajnie w tym przypadku sprawdza się pozycjonowanie stron. Jak czytałam na stronie https://www.reklama.pl/aktualnosci/szczegoly/co-to-jest-seo,11478 to właśnie działania SEO są zdecydowanie najlepszym wyborem.

    OdpowiedzUsuń
  5. W przypadku marketingu międzynarodowego zasięg działań jest o wiele szerszy. Jeśli trafimy na profesjonalną agencję to z pewnością zajmie się wszystkim jak należy. Bez reklamy to ani rusz w dzisiejszych czasach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe informacje. Dobry marketing to podstawa. Chociaż mi w zupełności wystarczy krajowy zasięg. Na początek agencja https://seomamut.pl/tworzenie-stron-internetowych-koscierzyna/ zajmie się stworzeniem profesjonalnej strony internetowej. Są w tym najlepsi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chcąc się rozwijać, zdobywać coraz to więcej klientów to trzeba zadbać o swoją markę, pozycję w internecie. Oczywiście nie samemu, tylko zaufać specjalistom w tym zakresie. Do takich zalicza się http://blog.sklep.pl/ . Już oni zadbają o dobry i skuteczny content.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bez marketingu żadna firma nie byłaby w stanie się rozwijać. I mam także na myśli reklamę internetową. Tutaj https://greenparrot.pl/nasza-oferta/pozycjonowanie-stron-internetowych/katowice/ można znaleźć korzystną ofertę jeśli chodzi o pozycjonowanie zatem warto się zapoznać

    OdpowiedzUsuń
  9. Wejście na nowy rynek, zwłaszcza zagraniczny nie jest takie proste. A w szczególności osiągniecie na nim sukcesu. Aby skutecznie podbijać rejony poza naszym krajem konieczne jest zwrócenie się do specjalistów takich jak Nakatomi. Oliwia oraz Kasia z zespołu po prostu czynią cuda w tej dziedzinie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Agencje reklamowe, takie jak https://haiku.com.pl/, odgrywają kluczową rolę w promowaniu marki i produktów firmy. Są one odpowiedzialne za tworzenie kreatywnych i skutecznych kampanii, które przyciągają uwagę konsumentów i zachęcają ich do zakupu. Agencje te oferują szeroki zakres usług, w tym strategię reklamową, projektowanie graficzne, produkcję mediów, a także badania rynku i analizę konkurencji.

    OdpowiedzUsuń